måndag

2008-04-21, 12:49:39 / Kategori: Allmänt
Hejsan

kom hem för ett tag sedan från skolan.Vi fick sluta lite tidigare idag, härligt =)
Idag händer det väl inget spec, måste plugga iaf..har prov imorgon Renäsansen..och kan ingenting >.< eftersom jag är så smart och inte har öppnat boken.Sedan måste jag skriva färdigt min novell också..seriöst, skolan är ingenting för mig!! :( är så less..nåja inte länge kvar till sommarlovet :) skönt.

vi ska ju också till Åland med skolan innan sommarlovet, det ska nog bli roligt eftersom jag aldrig besökt stället + att jag hört att det finns en massa bra shopping och att det är billigt..så det låter kul ;)

Elin gjorde inbakad fläta på mig ihelg.


Där har vi elin då ;)
image124

Lilli idag ,käkar sin tisse bakelse som var väldigt platt ;D
image125

och jag åt en sån här donut, den går väl att äta, men man blir alldeles för mätt på en hel sådan..




" Ingen höjer ögonbrynet om du köper golfklubbor för 10 000 kr, men köper du en handväska för samma summa anses det svindlande. Ändra på det, genast!" / Martina Bonnier
Thats right. Om jag hade mycket pengar skulle jag kunna köpa en handväska för så mycket.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?