sjuk..

2008-04-05, 14:29:36 / Kategori: Allmänt
åh idag vaknade jag med 39 graders feber..var varm som fan ! och höll på å svimma ;s helt sjukt..men sen tog jag tabletter så jag svettades bort febern så nu känns det bättre så man orkar sitta uppe ett tag.

Men det kommer väl snart tillbaks ;/ .

Aja men igår var jag å drack hos kimmo , det var helt chill..mådde som inte så bra så orkade inte riktigt festa..men det var ändå kul att umgås där utom att det vart lite tjaffs som vanligt...men det gick över sen ;)

ja så idag blir det väl att sovasovakollafilmsovasvettasfrysa..ingefär sådär när man är sjuk...käka halstabletter och panodiler..haha

åt nyss hamburgare från max..man har ju inte sådär jätte bra aptit när man är sjuk, men jag tryckte i mig den iaf var så hungrig.Sen har jag kollat So you think you can dance bara och ja nu sitter jag här :P

aja men vi höres !

Hejdåååooouuuu

Honey <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?