Onsdag..

2008-12-17, 16:36:38 / Kategori: Allmänt
Tjenare, idag har jag varit i skolan..hejja Anza! ..haha.

& jaa vad hände där då? , nå det kom en gubbe från Hotell & Restaurang facket och pratade lite grann om Löner,och när vi ska börja jobba vad om är viktigt osv..så vi inte blir lurade, och sen att man absolut inte ska jobba svart! eftersom man inte tjänar på det & att det är olagligt.

vi slutade vid 13.00 tiden idag, och efter det promenerade jag,Frida & Lilli till shopping centrumet där Lillis mamma var..hon skulle köra oss till skolan..jag och Frida skulle på Religion..där jag för första gången på länge höll mig vaken! ..det var nog för att vi hade lite tävlingar och så.

Jag och Frida gick 10 minuter tidigare eftersom jag skulle köra med Gunnar och när jag och Frida tände cigaretterna så stod en bil där och vi båda tänkte men inte kommer gunnar väl nu redan? ..men såklart så var det han! så hann inte avsluta cigaretten men whatever ;p

Japp ..jag var nervös nu när jag övningskörde..kanske för att det är sista gången...kanske för att snart har jag uppkörning...körde lite skumt idag..men Gunnar sa att han vet att jag klarar det, han sa att jag kan köra hehe...så det är ju bra, får väl bara röka många cigg ´och försöka lugna ner mig innan uppkörningen! ..sen måste jag klara Teori provet som jag inte klarade då jag gjorde :(

Det var faktiskt jätte svårt..jag läste inte ens från boken, knappt ett kapitel..Ska försöka nu,nästa gång klara det!!! hoppas!

Så man få körkortet nångång :) Det är faktiskt jätte viktigt sen när man söker jobb speciellt..man ser på många så står det att man ska ha B körkort.

LIlla fritzo på ikea =)


Skum bild på mig ...från sommarn i sthlm, eller öh ojj kanske var mer höst..typ Augusti.


Nu ta det lugnt! höres..Pusstjao ;)

Jag älskar dig Jani föralltid :) Du är så söt & bäst. <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?