fan vad kallt ute..

2008-01-28, 14:52:16 / Kategori: Allmänt
Tja kom just hem, jag och jani var ute med robban i skogen..fyfan vad kallt seriöst :( typ 12 - äre väl där ute..Är ju fan sjuk också men var tvungen och gå med honom eftersom alla andra är på jobbet osv..gick bara en halvtimme, fast robban fick ju mycket motion för det..han springer ju runt där i skogen alltid som en galning ;P ,aja Jani for nyss med Joni ..dom skulle till stan och göra ngt.Sen kommer han väl hit.Får nu se vad jag ska göra undertiden..känner mig inte precis så pigg heller, men är nog tvungen att dra till skolan imorn..morsan är så arg för att jag har vart borta så mycket..sen vill jag ju också fa och dansa! :)..jeojeo, borde kanske städa mitt rum..har inte gjort det på väldigt länge..morsan städade då jag var utomlands vid jul ungefär..men jag är så bra på stöka till det fort.Äsch ska kanske spela kimmos wii ett tag eller något :) var länge sen man spela det..

Jajaaaaaaaaaa Tjao babes ;P ..

Love you honey ;) <3

Här är en bild på mig och jani som jag tog i skogen haha :D ganska sliten men inget å bry sig om,och sen en bild på min söta hund Robban :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?