frågor

2008-01-23, 20:05:21 / Kategori: Allmänt
Namn: Ann-Sofie Julia Nilsson
 Födelsedag: 1 Juni
Ögonfärg: Blå
Hårfärg:  Just nu har jag typ mörkblond? ljusbrun  med blonda slingor typ.Ska bli blond igen.
 Längd: 164 cm
Stjärntecken: Tvilling

Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Jaa.
När du går & lägger dig: Olika.
 Antal killar du kysst: inte räknat, men inte så många ;)

Antal tjejer du kysst: vet inte!
 Antal syskon: 2 st
Antal piercings: 1 i ögonbrynet.

där med Antal tatueringar: ei yhtään

HAR DU NÅNSIN Varit kär: Jao, är just nu.


Blivit dissad: inte vad jag kan komma på.

Skolkat: några gånger
Sovit utomhus: jeo
Gråtit i skolan: jo när jag var yngre ;P
Varit otrogen: nejnej
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: juuda
Druckit alkohol: MEN JA
 
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
 
Du nuddade: Jani :)

Du pratade i telefon med: jani
Du msnade med: fridha,gina
Du kramade: Jani
 Du skällde på: Nå morsani

VAR ÄR DU


Vad ser man utanför ditt fönster: från mitt fönster ser man våran bakgård och sen lite till stora vägen där.

Lyssnar du på musik nu: inte just nu faktiskt.
Om ja, vad? nothing

 Vad har du på dig: Rosa linne och svarta mjukisbraller
Vad är det på din musmatta: nå musen
HAR DU NÅGONSIN Blivit kallad hora: javisst!
Ångrat att du har haft sex med någon: noway
 Ljugit om din ålder: inte vad jag kan komma på.
 Bråkat utan anledning: jo,ibland äre bara kul å fittas för skojsskull.



SORRY FRIDA SNODDE DEN AV DIG !!!! ;D


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?