Lördaaag

2008-01-19, 12:05:46 / Kategori: Allmänt
Tja! ;P igår var jag hos natta med skånemadde,chillade bara och kolla film..vi kollade på im legend,somnade typ efter halva filmen var så trött ;D ..nog var den heltokej.Jah, just nu sitter jag här och lyssnar musik..ringde nyss och väckte frida..och Jani for hem en sväng och hämta sin bil å duscha och såna..sen kmr han hit och då ska vi laga käk, inte för att jag är så hungrig men blir säkert inom en timme eller två :D ..jaah,idag var det ju meningen att jag skulle umgås med frida och gina :) och sen ville madde också vad med oss, vi får se nu hure blir..gina sa igår att hon ville dricka om hon får sovplats och madde ville dricka bara det gick bra för oss alla att hon är med då.men frida hade ingap engar..men hon kan ju försöka fixa nånstans ifrån ;) om ja inte dricker ska jag nog bara stanna hemma...eller umgås nykter med dom eller så vara med min sötnos :) ,Så han slipper umgås med ett pucko!.Den där fittan kan också gå och hänga sig,om jag ser henne i fyllan så får hon en flaska i skallen så sant :D ..hon försökte ragga på jani ;P fatta inte ens när han säger till. Aja det är tur att man har en pojkvän som man kan lita på osvosv.Det skulle faktiskt vara kul och ta några drinkar och ha en tjejkväll, fast frågan är ju vart..kanske hos linda?;D eller hos nån.Ifall vi ska dricka tänkte ja försöka få med natta ;P.
jeeajeeeee vad ska man skriva, finns inte så mycket mer än att fittan och bögen kan gå och hänga sig ;) och

ATT JAG ÄLSKAR JANI !!! and he*s mine <3
image6


ganska gammal bild tagen i höst ;P okej nite jätte gammal men ändå..hade mörkbrunt hår där :P


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?