Torsdag

2008-07-17, 18:02:01 / Kategori: Allmänt
                                 Hejhej!!

Idag har jag vaknat vid ca 10 tiden , käkat frukost..sen sminkade jag mig och sen for jag & frida på en liten promenad med våra hundar.

sen åkte jag och farsan & käkade på Saigon vi åt Buffe, fan vad gott! ;D

Sen hämtade vi Jani & for till coop och handlade åså,

Tänkte snart ta och promenera till coop med jani & hunden och köpa antingen triss & loka..eller så tar jag och är onytti´g och köper godis? :D i dunno. Egentligen borde jag avstå från godis för på Lördag kommer jag ha så tråkigt i bussen att jag kommer äta hela tiden =(

Men vi får se Hihii :D.. var för ett tag sen till Cape east med frida och frågade jobb men icke, det fanns inget ledigt nu han hade redan folk, men till hösten kanske sa han så får se..OM jag inte frågar nån annanstansch
;)

Nu ska jag mysa med min sötnos en stund sen börja gå mot coop. Hadet!

I love u bejb!
anna

jaha okey ;D visste itne det =p haha.



2008-07-17, 21:33:25 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?