sexual eruption

2008-03-06, 14:18:06 / Kategori: Allmänt
Kom just från promenad med honey &rupert :D

Käka just dammsugare (punchrullare som det heter på riktigt) mums det är gött ;p

Jepp, idag borde jag städa mitt rum..det blir aldrig av, å det ser förjävligt ut !! ...skulle behöva hyra städerskor haha när ja själv är så lat.Nämen får väl ta och städa det idag :) och tvätta kläder måste jag iallafall ;p ..
på ett tag tänkte Jag och Jani dra till stan och göra business :)

vet inte om det blir och sova med honom inatt ;/ för tänkte kanske följa med Gina till Luleå imorgon, ådå så tänkte hon att jag kunde sova där. Men får se har inte alls pratat med henne idag så.

men nu har jag inget vettigt och berätta..som om jag nånsin har det ;P men aja Tjao!

image76


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?