Gokväll ;)

2008-11-19, 19:03:11 / Kategori: Allmänt
Har varit och övningskört för ett tag sen, sen vart jag också en sväng på Ikea med syrran & hon köpte en fin svart hylla som jag också vill ha :( ..hon fick den för att hon fyller ju år på Söndag,och Min bejbi fyller på Måndag! :) <3

Får inte gratta ännu ;) , I skolan provade vi studentmössor osv, jag fick ta en rätt stor mössa eftersom man ska fixa håret "stort" lockigt och volymigt och så :) ..Beställde också mjukis kläder med mitt namn på och hotpants,Jag som skulle köpa endast mössan bara, men neej dom vill ju alltid sälja massa krimskrams så jag beställde för ca 1500 kr..sen kunde man köpa champagne glas haha jag sa att jag tar eget hemifrån ist :) Billigare!

Efter skolan for jag och körde bil en sväng, sen hem igen..for på en liten promenix med Robban..sen slocknade jag och sov i ca 1 & en halvtimme.Skönt var det ;P

Yes ännu en skoldag imorn sen ledigt! :) har ju inte skola på Fredagar nåmer då jag hoppade av min enda lektion jag hade..Historia.Pallade inte riktigt med det, pallar knappt med att gå till skolan så det får räcka med dom kärnämnena.

mina uggs har fortfarande inte kommit buuhuu :( hoppas det inte tar alltför länge..fast det stod ju att det kan ta längre tid mot vintern..fan också, men vi får ju se :) man vet ju aldrig om dom dyker upp imorn..nåja bara att vänta.

Skrev ett mejl förresten till Cesar Millan,Vet ni vem det är? ;D ..Den där Hundpsykologen från Usa, som verkligen är bra på att förstå hundar.., skrev till honom om Robban ( min hund ) eftersom han blivit rädd för att gå ute i mörker, och kan även få sina ryck på dagarna att han vill hem och det är omöjligt att få honom att fortsätta promenaden, så det är ju inge kul...,Läste på en svensk sida att när hunden ser "faror" som i dens hjärna är faror, t.ex barn,nåt skramlande ljud eller vad som helst..så känner hunden att den har uppgiften att "skydda" sin matte eller husse och försöka så fort som möjligt att komma hem..,så det här är rätt svårt för jag har ju försökt allting, försökt dra honom, lugna honom , prata snällt..exakt allt man kan tänka sig ..så därför tänkte jag att skulle vara kul att få information från någon som kan det dära,Fast det kan dröja länge att få svar från honom så tänkte leta om det finns någon bra hundpsykolog i Sverige..för här behövs det hjälp, min hund är verkligen rädd och det finns inget jag kan göra..eller inget jag vet vad jag kan göra, därför behöver jag vägledning, någon som vet nån ni kan rekommendera?

frida

ansa, du är inte alls ledig på fredagar, du har projektarbete om du inte minns? ;)



2008-11-20, 10:50:52



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?