Ice ice bejbe

2008-11-18, 14:56:40 / Kategori: Allmänt
Idag är det verkligen halt ute, snön har smältit bort och regnet har gjort allting till is, så ramla har jag ju hållt på flera ggr idag.

Väntar på att Gunnar ska strax hämta mig för att köra,sen efter det ska jag bara ta det lugnt hemma, och sen är det ju dansen ikväll som jag inte tar det lugnt på ! hehe..

Efter dansen ska jag hem & duscha byta nya kläder m.m sen blir det väl att åka till min bejbi ;) & KOLLA PÅ CHUCK!

Förresten en rolig komedi serie jag kan rekommendera om ni har tråkigt är :ITS always sunny in Philadelphia ! :)

jappjapp, fan mina uggs hade inte kommit idag heller =/ men man förstår ju attt det tar lite längre tid från Australien, läste att det kan ta upp till 30 dagar ;O ..hoppas mina kommer senast nästa vecka! helst denna vecka! ;)



Nu köra bil! Puss.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?