morsning!

2008-11-29, 11:27:31 / Kategori: Allmänt
Igår var det meningen att vi skulle ha en tjejkväll hos Madde i seskarö, jag köpte chips och dipp och dom andra köpte också goda grejjer & hyrde film osv.

först var vi och åkte runt med Saara.-Maria i väntan på att skånemadde skulle vara klar, hon var rätt seg, hon kom ca halv 8 tiden och hämta mig,frida & madde.

sen ringde Håkan att vi skulle beställa 2 familjepizzor och ta med dom dit till Seskarö, som vi gjorde så det första vi gjorde när vi kom hem till Madde var att käka pizza, och på dagen hade vi redan ätit maxmat så tur att man tog ett minimål! 

aja men sen efter att vi åt pizzan for vi ner till maddes rum och jag började mänkka min chips o dipp hehe och frida o skånemadde käkade också från min, sen var madde där på datorn och snackade med Erik..


så det blev så att vi började köra mot Kalix och träffa Erik, vi for hem till han en swing, sen vart Frida så less & grinig så hon tjatade om att åka hem osv ;) och jag var också jävligt trött...så vi började åka tillbaks mot seskarö och lämnade madde och erik dit, sen for jag hem till bejbi och frida hem och skånemadde hem till sig själva såklart ;) 

idag måste jag plugga lite grann till teori för snart gäller det och jag kan knappt nånting :( känns som att jag inte komme klara provet första gången =/ ..men man får ju hoppas,sen måste jag verkligen tvätta kläder & städa mitt rum och kanske julpynta det lite grann ;)

sen blir det väl att gå till shopping centrumet med honey, han har inte hunnit dit ännu så han ville se det och sen ska jag ändå köpa mig ett par jeans!!



aja men nu frukost höres! =) Pusstja


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?