blääääeee

2008-10-05, 14:43:29 / Kategori: Allmänt
Hejhej! :) Igår blev det krogen fan! jag som inte skulle dricka, det började med att jag o frida & Linda chillade hemma hos linda och jag köpte nån corona och cider men sen så blev frida o linda sugen på krogen och då var ju jag också tvungen att följa ;)

Det var helt kul på krogen :D , frida for lite tidigare men jag och linda stannade och så, sen tappade jag bort linda en stund då umgicks jag istället med janis kompisar,..sen hittade jag linda igen och sen började tryckar låtarna så då tänkte vi att vi drar eftersom det ändå stänger kort efter det...så vi tog taxin hem :) ..

Idag mådde jag lite illa då, spydde en gång..säkert för att jag var hungrig som fan när jag börja dricka igår och det är ju inte bra att dricka på tom mage.

Aja nu är sofia&benjamin jonna o jens här :) Vi har ätit god mat nyss och så , sen ska vi äta kladdkaka :D när man vilat magen.,.sen måste jag gå och duscha eftersom jag känner mig ruskigt smutsig :D

Aja nu orkar jag inte skrivamera

Pusshej!

Jag älskar min bejbi boo ;)
Nike

Hej, jag har en nystartad blogg där jag skriver om att växa upp med missbruk i familjen. Jag har mått fruktansvärt dåligt och varit utbränd och haft panikångest på grund av detta.

Nu är jag vuxen och har lyckats bli frisk från allt detta hemska och jag arbetar nu med att hjälpa andra som är i samma situation som jag var i.

På min blogg pratar jag om hur man mår och hur livet blir när man är barn till en missbrukare och svarar på frågor och ge tips om hur man kan må bättre. Jag pratar om hur man kan öka självkänslan och vad man ska göra med all smärta man känner.

Det är inte barnets fel att en vuxen missbrukar, vad de än säger.

Titta in till min blogg, www.nike.blogg.se



Mvh Nike



2008-10-05, 21:28:19 URL: http://nike.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?