Godmorgon .

2008-10-09, 08:05:31 / Kategori: Allmänt

Farsan kommer snart och hämtar mig & Jani :) , jag ska till skolan & Jani ska hjälpa farsan och bära massa grejjer.

Idag ska jag nog sola :) eller får se om det blir av ;P får se vad jag mer hittar på,, ska iaf gå ut md hunden för magen har börjat växa rejält så måste skärpa mig med promenanderna har varit för lat nu så.....ska iaf börja dra nu så jag hinner  hämta böcker från t-skolan också.


Tjingeling !

anna

aa okey ;p dom är jävligt snygga åså. men det är bara det att dom blir slitna fort där framme och sen så är dom jävligt kvava ;p haha. alla affärer har ju typ liknande såna där, tkr varenda människa går runt med såna =p



2008-10-09, 16:55:43 URL: http://aaaannaa.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?