Gokväll!

2008-10-29, 21:01:31 / Kategori: Allmänt
Har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit skriva här på bloggen , men nu ska jag snabbt uppdatera vad som hänt under dagen..

Jag vaknade vid ca 11 tiden, och åt ingenting utan jag och jani drog sen och käkade vid halv 1 tiden på Saigon buffe, det var så jädrans gott det ;)


Efter det orkade jag då fan inte promenera hem,
Så ollonballe körde hem mig och Jani :) , sen har jag haft fullt upp hela dagen och lekt med Sofia & Benjamin som är och hälsar på , dom är så söta! Sofia har börjat prata nu jätte mkt och så, hon säger hela tiden "Ansa,iia vill kolla på bilen" & Då menar hon att hon vill se på Gummi bear viden haha ;P ..och det där iia står för Sofia ;) för hon uttalar iia :D så gölligt, vill också ha en sån där liten sötsak, nåja men några år får man ju allt vänta iallafall.

Sen for jag och Madde på en liten promenad med Soffi&Benny,vi for till en lekpark i Grankullen och gungade med dom osv..sen när vi promenerade hemåt så följde en jättesöt katt efter oss, det såg faktiskt ut som en kattunge..eller en jätte ung kisse iaf, och den följde efter oss ända hem till mig..måh ville bara ta in den :) Men skulle ju inte funka när jag har Robban och om det är nån annans katt kan man ju inte bara ta den :) ..men ja, jag ska nångång skaffa en sån där katt iaf..sen när jag blir äldre..skiter i min allergi haha ;P

När jag kom hem vid 17.00 tiden så for Madde hem och jag käkade en macka , var faktiskt fortfarande mätt efter Saigon.

Frida ringde nästan direkt och frågade om jag villef ölja med när hon övningskör med Gunnar & det gjorde jag, sen gick vi på en promenad med Robban :)

& sen har jag bara lekit med bebisarna sen körde Jorma mig hit till min älskling..så nu sitter jag här och käkar äpple..sen så åt jag lite geisha också, shame on me! ..

ÄNTLIGEN, imorn öppnar det dära shopping gallerian här, så finns det säkert massa bra priser, rabatter och så :) kanske man hittar något roligt ;> fast kommer säkert va galet med folk ..jobbigt, men ja ,jag vill iaf dit och se vad so´m finns så..Dom skulle visst skjuta raketer ikväll eftersom det var nå vip kväll för all personal som ska jobba dära.

Jeppjepp =) men nu ska jag göra något annat, Pussis -v-

Älskar dig Jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?