Gokväll :)

2008-10-21, 21:48:48 / Kategori: Allmänt
Idag har jag inte gjort nå mkt , varit i skolan..jag och Madde var i samma grupp & vi bakade jävligt goda bröd!

Det var typ som scones med ost , fifan ;) ..efter skolan så for jag och övningskörde i typ 2 timmar, Heli & Perra var med.

Sen for jag hem och kollade i bmw häftet pappa gav mig och sen Ving sån där resehäfte, så har kollat lite grann på resor och bilar..

Snart borde vi boka om vi ska till Thailand..:)

Sen har jag varit och dansat, Heli följde med :)

Och nu sitter jag bara hos min bejbi, vi har just kollat på chuck , ska nog snart börja borsta tänderna och lägga mig i sängen och bara chilla tills jag somnar :P ...

Natti :)

Jag älskar min bejbi <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?