Good afternoon!

2008-10-14, 15:37:51 / Kategori: Allmänt
Kom just hem, vi hade skolfoto och fy hur jag såg ut! :( blir seriöst aldrig bra på bild..nåja det får man ta , kan inte göra så mycket att man inte är fotogenisk eller ser bra ut.

Efter vi fotat så ringde farsan och han var utanför så
då körde jag och frida hängde med på en liten cruis på stan sen förde jag hem Frida och sen drog jag själv hem..Är svin hungrig men Jorma och hans släktingar sitter i köket så ids inte gå dit och börja laga mat ,så ska vänta en stund sen när dom flyttar på sig så kan jag börja laga något gott..Kanske Spaghetti & köttfärssås? , plättar? kanske plättar det är jag ganska sugen på!



Nu drog dom så nu ska jag börja laga mat ;P Pussis


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?