Heeyhey!

2008-10-23, 18:15:28 / Kategori: Allmänt
Har inte riktigt haft tid o skriva idag! även om jag först började skolan kl 2 ! haha , Jag vaknade vid 9 tiden och duschade ,fikade med älsklingen, sen for han & jobbade och jag sminkade mig, sen gjorde jag nudlar,Sen dags för körning med farsan & det gick bra.

Efter körningen for jag till skolan och gjorde ett prov ( Islam ) som gick på 15 min, sen hem till Heli och där satt vi och snackade, jag,henna,paue & perra o Heli ofc ;)

Sedan hade jag bråttom hem, för att hinna äta innan jag ska köra med Gunnar, men vi hade ingen mat så käkade en macka..har alltså käkat nudlar och 1 macka idag jippiee :D ..

Körningen med Gunnar gick finemang, jag hatar att köra med den bilen, tycker inte alls om den ;O tror det är för att jag är så van att köra farsans bmw..

Nåja ;) nu ska jag inte berätta allt men jaa gissa vad jag har bokat för tider då  , jaa teori & halkbana och uppkörning, ska icke avslöja vilka datum haha ni ser ju sen när jag kör med bil utan Övningskörningsskylten.

När jag körde med Gunnar såg jag tapanis buss åka förbi och där åkte Pernilla & Henna till Sthlm! :) eller Henna ska till Uppsala och Pernilla till sthlm, haha rolig bussresa, jag hatar buss ..sitta där i 15 timmar owh yeah..

Nåja, ska ta och kolla igenom Historia boken eftersom vi har nå nördigt prov imorn igen :( ..Pusstja.

I love you <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?