lat på att blogga

2008-10-22, 16:29:47 / Kategori: Allmänt
Japp! det är jag just nu, har annat för mig så hinner inte skriva så ofta som jag brukar annars ;) Nu blir det sådär , kanske en gång per dag eller till och med inte varje dag.

Aa hur har min dag idag varit då..Jag har ju varit i skolan! där bakade vi pizza & gjorde kladdkaka, jag gjorde ju förstås min favvo pizza med räkor & tonfisk..gott var det faktiskt :) .Man blir fet när man går hotell & Restaurang, inte kan man låta bli att äta varje dag alla godsaker vi gör där? noway.



Efter sista lektionen ( Religion ) Så pratade jag,madde & madde en liten stund massa tjejsnack, sen for Madde. R och väntade på sin buss, sen kom Madde.N med mig när jag körde bil :), börjar bli riktigt bra hära haha ..nämen har iaf börjat fatta hur man kör en bil!.

Aamen iallafall så körde jag ca en timma..och nu sitter jag bara hemma här, har läst lite bloggar, ska strax ta och käka lite mat håller på att då i huvudvärk och då betyder det att jag är hungrig ;P ..

Jeppjepp :) Imorn har vi ledigt från torne skolan så har bara en lektion 14.20 SÅ SKÖNT FÅR SOVA RÄTT LÄNGE!

ska ta och köra lite bil åsåå :) Innan farsan åker hem, sen imorn på eftermiddan har jag ju körtid med Gunnar, då ska jag ta och boka till Halkbana, sen kan man ju ta teori och det nästa gång så jag hinner plugga litegrann :)

Nu matdags! god eftermiddag på er..Tjao.

 




<3 Jani


/Anza


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?