Tjenis

2008-10-28, 15:08:42 / Kategori: Allmänt
Kom just hem från en promenad, gick med Jani och Robban till Co persson Jani köpte nå örhängen ;P Sen for vi till affären och jag köpte tuggummi , sen promenerade min bejbi hem till sig och jag for ju hem till mig då :)

Käkade just så good mat, morsan hade gjort nå Pasta med kyckling och ostsås Yummiiii.

Ja,Vad händer idag då , inte mkt mera än plugga teori, städa klart mitt rum..sen har jag ju dans! :)


En söt Cardigan från www.sidandsally.com



Skorna jag vill ha ;


Man kan både vika upp dom och ner som ni ser på denna bild.


Jag tänkte nå såna här liknande till Halloween, men detä r bara ifall jag hittar här, orkar inte börja beställa, Dom här är från have2have.







Jag måste köpa ett par uggs nu för det börjar bli riktigt kallt hära, men vart ska jag hitta fina?! har kollat på nätet men hittar inga riktigt i min smak..ska nog åka till Kemi och kolla.Om det är nån som vet så tipsa bara ;p

Cute ;>




(finns i rosa,svart,rött)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?