jag har bytt åsikt om blondinbella..trodde hon var dum..men icke

2009-04-11, 17:03:24 / Kategori: Allmänt
Hon fick en läsarfråga & hon skrev ett jätte bra svar tyckte jag, men nu hittar jag inte det inlägget tyvär..

men det var nåt i stil med att en tjej inte ville dricka sig full, men hon ville ju ändå gå på fester och så..men tyckte det var pinsamt att inte dricka eftersom alla andra dricker, Men då skrev Isabella att hon själv brukar ta alkhohol fria drinkar
& ingen kan ju veta att det inte är alkohol i den liksom,
så det var bra tyckte jag att hon uppmanar folk att vara nyktra..
kanske ta 1-2 drinkar men inte supa sig full!!!

so this is my plan..nämen för mig så är det påskmust som gäller just nu &
sedan får det bli bobsaft eller alkoholfria drinkar osv.

Det är mycket roligare att vara nykter o umgås än att dricka sig packad svammla massa shit sen dagen efter kommer man inte ens ihåg vafan man har snackat om? som att det är kul.

& sen skämmer man kanske ut sig,gör något man ångrar sig..& vissa dricker alkohol för att våga mera, det gjorde jag förut ..då jag var jätte blyg så tyckte jag det var chill o dricka för då vågade jag snacka en massa som jag inte annars vågade..men nu har jag insett att är man blyg så gör man det bara värre med alkohol,
man ska tvinga sig själv o snacka & umgås med folk så blir det bättre.

jag förstår egentligen inte grejjen med det här nåmer, t.ex här i Happis alla festar hela tiden..det började med fre-lör
varje helg, sen blev ONSDAG normalt..och nu är det nästan normalt att kröka varenda dag? NORMALT?! not..vad är det folk tänker med? leva i en jävla dröm värld & inte göra ett skit med sitt liv, för jag tror då långt ifrån vi föddes till världen för att supa oss fulla och svammla hela livet.

När man var barn...5 års åldern och så..så tänkte man inte på sånt här..då lekte man med sina kompisar,cyklade runt..& var allmännt glad, kanske ramlade och slog sig..ledsen för stunden men sen var allt bra, man tänkte inte på saker som man tänker på i den här åldern..this world is sick,vad har hänt?
förut  när man var yngre så ville man hela tiden få tag på alkohol,det var helt sjukt..jag kommer ihåg vid 13-14-15 års åldern hur desperata man var..kunde betala nästan hur mycket som helst..

men nu kan jag få tag i alkohol själv, och nu bryr jag mig inte..vill inte ha alkohol.

Det är bara skit!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?