fullt upp!

2009-08-10, 18:38:59 / Kategori: Allmänt
Både igår och idag har jag haft fullt upp så har inte hunnit uppdatera,
igår cyklade jag o heli hela dagen lång hehe ;P köpte milkshake och chillade.

Sen på kvällen grillade vi med Jani & dom dära ;P ..helt chill, sen vart det ju åska så vi for in
o tittade på american inventor.

Idag har jag stigit upp 8 tiden, för jag o Heli var tvugna o dra till tositori o byta bord eftersom vårat bord vi hade vart fullbokat efter så vi fick ta ett annat, men iofs var det ju bättre för det var lite större =)

Nu hade vi sålt för ca 80 euro så det känns bra ;) ...hoppas på more money... ;D ska föra mer grejjer dit imorgon.

Sen efteråt så for vi till ica o köpte hårfärg till Heli, ska alldeles strax börja färga hennes hår.Det blir nog fint :)
Vi vart en sväng på ikea,träffade Frida och sen köpte jag ett paket med dom där svarta tallrikarna,kopparna o vad dom nu innehöll..skit bra, jag tjänade 100 kr..dom sålde ut just dom svarta..:NAAAJS ;D ..förr kostade de 299 och nu 199 kr.

så nu har jag fixat tallrikar o muggar tills man flyttar hemifrån :)

Jeppsjepps..men jag ska avsluta nu för måste börja färga håret så ja hinner promenera med Frida för
sen ska jag va med bejbi :)

Hejdå! ;>


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?