Happy Birthday! :)

2009-08-08, 22:14:45 / Kategori: Allmänt
Lilla Sofia fyller 3 år imorgon fast vi var där idag och firade istället, eftersom det kommer massa folk imorgon.

Tänk att tiden har gått så fort, jag kommer ihåg när jag var på bb och hon just hade kommit hit till världen..
jag kommer ihåg alla gånger hon spydde på mig när hon druckit sin välling..och nu kan hon gå,prata,äta själv
utan att spy :) och hon är helt enkelt jätte gullig flicka,hoppas du får en fin födelsedag Sofia.♥

tyvär glömde jag min kamera hemma så kunde inte fota bilder,fast tog med mammas kamera så får ta och
 lägga in bilder sen :)

Här är min lilla flicka! Congratz once again..du förstår tyvär inte o läsa det här inlägget ännu,
men sen när du är äldre så får du läsa :) hihi om jag har kvar min blogg dvs! ..det skulle faktiskt vara kul,
det blir ju som att spara en dagbok.

Jag vill ha den här hårfärgen igen, i loved it!!! hur ska jag färga den hemma själv? inte hittar man den i butik inte....
äsch sen när jag har pengar efter jag sålt allt på tositori så ska jag fan ta o gå till frissan o färga håret!

Där ser man Sofia & Benjamin :) johanna,jens och min älskling & sen Jorma!! :( (jag kan inte förstå att du är borta!! )
och slitna jag o pernilla.


Btw, jag hade en rolig och trevlig kväll igår med Heli faktiskt :)
det var kul,men nu måste jag vara nykter länge.

Yes vad händer ikväll då?
Jag sitter och ugglar här vid datorn & väntar på att miin sötnos ska vara färdig så att jag kan möta/hämta honom,
han tvättar kläder..så det tar ju ett tag.
vi ska väl bara chilla och se film..är faktiskt jätte sugen på chips & dip..
synd att ica o coop är stängt då det är så dyrt att köpa på macken.
Jag är faktiskt sugen på att basta men får se om man orkar sen! ..
tänkte kolla nu ifall Frida ville följa på promme medans jag väntar på honey.

Ha en trevlig Lördag gott folk!
Adios amigos!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?