Alla Hjärtans Dag

2009-02-14, 13:00:42 / Kategori: Allmänt
idag blir det i mysa med min bejbi! :)

har vart vaken ända till 06.00..fan vad sliten man är, har vart helt nykter! men igår var vi och åkte med 2 fyllisar och sen jag,lilli o maria ..tidigare var frida med men hon mådde inte bra så hon var tvungen o fa hem ;/ ..

ja men iallafall, var lite smått sugen på att dricka idag..men nu när jag är så trött så vet jag inte, isåfall måste jag nog sova några hundra timmar innan :D ..

ja juste jag måste gå och sminka mig, jag o frida ska iväg strax!

Här skulle det vart en bild men bloggen krånglar så lägger in sen :) Hejdå!
Anonym

Säg gärna din åsikt om min nya header! :)



Kram

/LM



2009-02-14, 23:02:53 URL: http://twistandshine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?