Bakis!!

2009-02-21, 09:57:43 / Kategori: Allmänt
Halloj, jag vet inte varför jag alltid vaknar så jäkla tidigt fast jag vart o festa halva natten?? ..
skum jag är haha, det blev lite mycket tequila igår men jag hade då verkligen roligt iallafalll!!!!

Mina honeys f&m vill dricka idag, just nu känns det som Åh jag orkar absolut inte, men jag vill ju festa med dom!! och sen så hade jag ju så kul igår så man kan ha lika kul idag :D när dom också är med :) men vi får se sen senare..nu måste jag äta och vila bara.

Jag fick förresten en fråga att vad det kostar & fara till playa de las americas, vi har betalt 12000 kr för 2 vuxna och ett 3stjärnigt hotell, alltså 6000 kr var och det är ju billigt för kanarieöarna :)

Det är ju flyg + boende som ingår i priset och mat på flyget så! ..fast vi har inte så att vi får käka mat på hotellet eller frukost men whatever man vill ju inte äta alltid på samma ställe, så därför tar jag aldrig "All inclusive".

Nu måste jag titta vilken pizza jag vill ha så jag kan beställa..det öpnnar om nån minut så tjao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?