freedom writers

2009-02-17, 23:19:33 / Kategori: Allmänt
Halloj, kollade just färdigt en film som heter Freedom writers..sann historia rätt så bra faktiskt..Det handlar om en lärare som är nybörjare..och hon ska undervisa för kriminella ungdomar om man säger så, eller dom har ju sina gäng osv,
Men hon vill ändra så att dom inte tänker på raser.."svart och vit" , utan mer att man ska komma överens med alla osv..

Läs mer här:http://www.imdb.com/title/tt0463998/

yes..har käkat varma mackor för en stund sedan också ...och ätit godis också..vilken tjockis jag är :)  haha..nämen man måste unna sig gott lite då och då ;) fast för mig är det nog varenda dag.

Jepp och idag har jag varit i skolan ..kändes bra, fast trött vart man så har sovit också några timmar nu på eftermiddagen..

ska strax ta en dusch och lägga mig, då jag har skola imorgon med :]

Haha här ser man Robban & Nelly i framsätet mellan mig & Frida..:D så söta ;)

me drivin' the car ..håriga robban brevid..

Robban  ;DD


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?