Godkväll..

2009-02-02, 21:34:50 / Kategori: Allmänt
Har inte orkat skriva blogg idag, men har inte heller gjort så mycket så...men det jag gjort idag är tidigare i morse var jag ute med Madde & Robban i skogen o sprang..sen for jag hem, käkade frukost.

Sedan sminkade jag mig o for med Frida till körskolan & gjorde engång teori provet, sen hade Frida tid med Gunnar så jag åkte med.

Sen for jag bara hem, käkade mat,satt vid datorn en stund..inget märkvädrigt hehe..sen la jag mig i soffan & läste teori..

sen körde morsan mig till min bejbi och han har försökt tjata in massa saker (om teorin då) i min skalle..så har väldigt ont i huvet, hatar att plugga !! 

Borde ta och lägga mig snart så att huvudvärken försvinner nångång ..

skriver nog mer imorn..natti


Tack för att du finns babe <3
saara-maria

Hoppas du får nå ihuvudet med teori :) De är jobbigt! vet det...tur så har man iaf de avklarat!



2009-02-03, 14:29:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?