Godmorgon allihop.

2009-02-10, 10:52:09 / Kategori: Allmänt
Riktigt fint väder där ute, solen skiner osv :) ..fast 10- är det ute så lite kyligt men inte så farligt ..eller hur ska jag veta som inte vart ute ännu men när det har vart 10- förr har det inte iaf vart för kallt.

Ja inatt har jag inte kunnat sova bra :( ..somnade kanske först vid 3-4 på morgonen..sen har jag ju vaknat lite då och då och nyst, eftersom jag fortfarande är förkyld, det har blivit bättre i halsen men dock inte i öronen.

Hade velat gå ut idag, men vet inte om jag vågar riskera, vill inte få feber igen :S ..kanske kan försöka en liten sväng, för tror att lite frisk luft kan vara bra för mig då jag suttit inne flera dagar..fast måste klä mig ordentligt!.

snart är det alla hjärtans dag, då ska jag mysa med bejbji hela dagen :) ..
hitta på saker..måste köpa något litet till honom!


nu ringer Elin så höres!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?