Gokväll

2009-02-04, 21:16:07 / Kategori: Allmänt
fan vad stört! sitter & tittar nu på Efterlyst, tycker det är rätt intressant..men så sjuka saker man får höra, dom prata just om en pedofil som hotat unga flickor till sexuella tjänster , han sa att han skulle skada deras familj om dom inte gör det..

såna människor borde inte finnas.

Tittade Doktor phil också tidigare & där handlade om föräldrar som skiljts och börjar hjärntvätta sitt/sina barn så att dom börjar hatar den andre föräldern..tänk att vuxna människor kan sjunka så lågt..och vara så egoistiska.

Yesyes, nu blev det reklam :) ..

Jag fick helt plötsligt jätte lust att shoppa idag..blev sugen på att köpa nya skor! synd att man inte har pengar nu..skulle behöva köpa en helt ny garderob känns det som! 

Ska försöka spara pengar så man kan unna sig nån dag och bara inhandla kläder,skor osv!

Borde va nykter så skulle man spara pengar på det..

nu börjar det igen! höres..tjao



anna

jo jag vet att dom har ändrat men jag trodde fortfarande att det var att man var tvungen att göra teorin först ;p men då vet jag :)



2009-02-04, 23:45:07 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?