Halloj!

2009-02-09, 22:43:16 / Kategori: Allmänt
Idag har jag inte hunnit skriva ett smack, har vaknat rätt tidigt..och duschat och gjort en massa grejjs.

Sen tog jag mig till Trafikskolan & gjorde lite tester..men föredrar och göra dom hemma för jag vet inte, men det är störigt om det är folk som pratar då man inte kan koncentrera sig ordentligt.

Jag ångrar mig faktiskt att jag inte köpte Bonniers cd skiva, mina kusiner Marie & Jens hade tydligen bara kollat på programmet några gånger och klarat..för jag hatar verkligen att läsa!

yesyes, har alldeles just kollat färdigt på Desperate housewives nya avsnitt :) det är så bra!

men ska ta och göra lite buisness nu, men skriver mer roligare saker sen när jag har tid! =)

Godnatt.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?