Tisdag..

2009-02-03, 17:23:13 / Kategori: Allmänt
haha trodde själv det var Måndag idag, snurrig blir man när man är borta från skolan! ..
fast jag ska ju tillbaks till skolan men inte ännu!

Har inte riktigt haft tid att skriva nu, har mycket annat för mig bara :) med skolan & så, måste plugga hemma osv.

så här har min dag varit hittills:

*vaknat halv 12..(inte meningen o sova så länge men råkade bli så)
*käkat gröt.
* Varit ute med hunden & Älsklingen på lång promenad.
*kommt hem, pluggat teori.
*pluggat
*suttit framför datorn(som jag gör nu) ..tog en liten paus.

& Senare idag ska jag byta sängkläder, ett måste eftersom min hund alltid hoppar i dom så känns inte så fräscht o ligga där efter det :) ..sedan blir det väl bastu kanske :) måste iallafall duscha! ..ska nog ta och lägga ansiktsmask också.

Så idag är det en hemma dag! 

Peace.



                                      


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?