Yesyes

2009-02-27, 15:47:04 / Kategori: Allmänt
Kom just in från dörren, har varit ute på en liten promenad med Robban :)
Nu har han fått bra motion idag, då han vart med morsan tidigare på isen och sprungit 2 timmar.

Jag ska kanske dra en sväng till Ikea & hälsa på Frida&Lilli som var där ;P Fast vet inte om jag orkar promenera där hehe..

Jag har ingen aning om vad man ska hitta på idag? ..jag vill inte dricka, jag vill spara pengar till resan..
fast det kanske skulle va roligt o ta nån cider sådär men jag vet ingen annan som ska osv..
men ja får se vad man nu ska hitta på,kanske bara chilla o se serier o film.

nåja ska fixa håret o sen dra! tjao

Anonym

Vill du ha tips på hur man gör lördagen till den perfekta mysdagen? Checka in mitt senaste inlägg där jag skrivit om hur man gör det :)



Kram

/Linnéa



2009-02-28, 19:25:00 URL: http://twistandshine.blogg.se/

Anonym

Svårt att överleva söndagar och ångest inför måndagen? Kolla in min blogg för smarta och enkla tips om hur du får tankarna på annat håll! :)



Kram

/Linnéa



2009-03-01, 15:49:26 URL: http://twistandshine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?