Godkväll ;)

2009-01-21, 21:00:44 / Kategori: Allmänt
Idag har jag hållt på att lägga hårförlängning på Heli! det blev jätte fint på henne hon passar verkligen idet ;)
Lägger bilder in imorgon på henne.

Jag har själv lagt på mig idag, 60 cm..shit vad långt ;o jag hade för mig att jag hade 60 cm sist men jag hade visst bara 50 så nu har jag ännu längre! ..nåja ska prova hur det är att ha det..om det är för mycket ivägen så får jag lägga tillbaka den gamla.


Har just kollat top model också och såå...måste sova tidigt inatt så jag orkar vakna imorgon tidigt.

nåja och på fredag så är det Luleå som gäller :) ..ska bli kul.

Aja pusstjao :)
Gynning

Ja de är fräcka. Kram på dig vännen



2009-01-22, 10:01:22 URL: http://frokengynning.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?