Morning

2009-01-08, 12:58:33 / Kategori: Allmänt
Ja idag börjar skolan här i Haparanda iallafall, och jag kan ju inte gå ...har svin ont i lugnorna och världens hosta & halsont.När går det här över..hatar att va sjuk.

Ut kan man inte heller gå , flera minus grader förfan..man blir bara sjukare.

Ojjsan läste just på baksidan av burken av dom pillrena från apoteket som jag håller på å knarkar eftersom jag har så halsont så står det " 1 sugtablett får långsamt smälta i munnen varannan timme" haha undra på att min tunga domnat bort!
voivoi im so smart ..

Jag & Frida hade tänkt dra till kicks och noppa & färga ögonbrynen dära , det kostade visst 12 euro.Hoppas dom gör det bra också,  vi hade tänkt fa idag men eftersom jag fortfarande är sjuk får vi dra dit en annan dag :) .

Någon annan som färgat/noppat där och vet om dom är duktiga?

man vill ju inte precis se ut som hej kom & hjälp mig efter besöket dära..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?