Blev utmanad av Anna!

2009-03-29, 00:22:36 / Kategori: Allmänt
Så jag tänkte snabbt bara svara på frågorna eftersom toaletten är upptagen ändå!

Tre jobb jag har haft: Biblioteket,kiosken på kuben..haha det är dom enda hittills (sommarjobb då)
Tre platser jag bott på: Ö-tå,kalix,haparanda..& soon södrasverige.
Tre saker jag gillar att se på TV:
Desperate housewives(fast jag brukar inte kolla det på tv utan tankar hem),2 and a half men,Dog whisperer.
Tre favoriträtter: friterad kyckling med sötsursås&risofc,File mignon, och min egen pizza speciale.
Tre platser jag helst skulle vilja vara på just nu: ligga och mysa med bejbi typ i miamibeach ;) , eller bara chilla på madrassen i en pool,eller så vill jag bara sova i min säng.
Tre personer jag utmanar: Frida,Lilli & Linda.


Godnatt!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?