God eftermiddag!! =)

2009-03-18, 17:04:06 / Kategori: Allmänt
Sitter här ont i lungorna som fan! ..var med Frida till nikkala och hälsade på hos Madelene,
vi kollade på hennes valpar :) eller ja Freijas valpar då ;) ..jätte söta, ni får se bilder senare.

Jag fick så ont i lungorna för att valparna och mamman ligger där i stallet vars hästen är och jag är ju jättejätte
allergisk mot hästar + hö så ..hoppas nu inte man blir sjuk!


Yesyes, sitter nu & lyssnar min spanish musik :)) funderar på att bränna en cd så jag är less på alla i bilen..

Frida ska övningsköra med Gunnar strax o efter det ska vi till ica och köpa godis =)
Senare blir det väl att umgås med min sötnos :) kanske hälsar på hos Orre, då jani är där och s-m.

jessjess, imorgon äre skola då!..har ju inte haft skola på två veckor,
då vi hade sportlov före jag åkte utomlands!

aa juste jag fick min studentmössa idag ;D beställde ju massa annat också men det hade icke kommit ännu.

Det där blåa smycket ska egentligen vara rött..fick en röd med som jag inte har bytit ännu,
den röda står för Hotell & Restaurang.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?