Godeftermiddag allihop =)

2009-03-04, 17:00:52 / Kategori: Allmänt
sitter nu här framför min laptop och smsar lite då och då med
Frida som vill att vi ska hitta på nåt idag,
kanske se film o käka massa gött! vi får se vi får se! ..

Nåja, kom hem för en stund sen..var på isen med Hanna & hennes hund Neo och min Robban..
Det kom en kvinna på isen som åkte skidor, hon var jätte rädd för hundarna..
såklart satte vi fast våra hundar.

Men hon var jätte arg o sa att man inte får ha löst dom och att alla hundar är farliga,..
jag sa åt henne att dom är jätte snälla & inte gör någon människa illa,
Då började hon berätta att hennes son hade blivit biten i örat av en hund
& hennes arbetskamrat hade också blivit attackerad så att hennes arm var helt förstörd
och hon kunde inte alls jobba nånmer.

men ändå? jag förstår helt att hon är rädd & att det finns hundratals människor som är rädda för hundar..
men man måste få ha dom lös tycker jag OM MAN VET att dom inte gör någon illa,
jag mena vi tog ju ändå fast dom &
 dom kom inte ens i närheten av henne!

Jag kan förstå att hon hade vart arg om dom kom för o hälsa på henne men dom kom inte nära henne så  ja..

alla hundar är inte farliga!!! ..hon borde kolla på Dog whisperer.

nog kommer jag ihåg då min lillasyster blev attackerad av en hund & hunden höll på o
bita henne i ansiktet och överallt, men farsan hann komma och ta bort hunden innan den bet henne i ansiktet..
såklart var hon jävligt rädd efter det, men nog förstod hon också att inte alla är aggressiva och
nu har vi ju en egen hund och det funkar bra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?