Hej.

2009-03-25, 16:13:08 / Kategori: Allmänt
Har vart på isen tidigare..skönt! ..sen vart det gymmet, men gjorde inte så mycket idag heller..
sprang lite på bandet och sen några övningar.

Gjorde just rostade mackor & lade sån här Bounjour vitlök och sen var det någon chili som jag testa..
Mycket goda, men vitlök vinner ändå!

Ja, jag fick ju höra också att några i klassen hade en speciell diskussion idag,
om 2 olika saker som dom absolut inte har nånting med att göra.

Men det är ingen nyhet att vissa har tråkigt liv & måste snacka bullshit, för så är det överallt..
Men jag får ta det imorgon i skolan för om ni läser det här så vet ni ju vilka ni är & jag är väldigt irriterad
på er & ni kan dra åt hellvette för ni vet ingenting om nånting punkt slut.

Det mest störiga är så fort man vänder ryggen så pratar ni? varför inte komma och prata med
dom som saken handlar om? & sluta snacka runt förfan...vitun spurgu päät.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?