hej.

2009-03-02, 12:57:40 / Kategori: Allmänt
Jag tog bort ipoden & google translation, såg ju så knasigt ut.

Vet inte riktigt hur jag ska göra min blogg >.< Den får vara såhär tråkig ett tag till..så får jag se nån dag när jag orkar!

Ja, just nu så väntar jag på att Frida ska komma från sin övningskörning lektion, så ska vi dra på en promenad & sedan blir det bad! ...det var faktiskt länge sen jag var i ett badhus måste jag säga,

Frida sa"fan att man blivit så fet"
Ansa"men whatever, det är ju mode att vara fet DAAH! ..

orkar inte bry mig riktigt just nu hur fan jag ser ut! heheee

om ca en vecka åker jag & Madelene utomlands! ska bli riktigt skönt att åka.Hatar bara att sitta i planet ..så läskigt!! haha
men sen när man är framme så känner man att det var det då verkligen värt.

ska fota som fan när vi är där, förra året så trodde jag att jag fotat mycket men sen när jag kom hem så vafan hade jag inte alls fotat så mycket, men man tänker väl inte på det när man har så kul.


Oj juste, glömde att jag inte alls käkat frukost idag, ska ta och se vad som finns för tror inte jag orkar endast äta fil o flingor all the time..

Tänkte lägga en bild hit, men jävla bloggen ska alltid krångla suck!

Nej, nu måste jag äta nåt! pusstja.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?