Sååå.

2009-03-03, 14:02:21 / Kategori: Allmänt

Igår var jag & Frida och badade i torneå badhus...väldigt länge sen man var där.Det var skönt som fan, vi gick en sväng igenom polen man tyckte var djup förut, men som inte längre var så jävla djup då man vuxit rätt mycket från den haha..

sen satte vi oss i bubbelpoolen & därifrån kom vi inte bort, vi satt där säkert en timma o snackade massa,
trött blev man och hungrig!! så vi orkade aldrig simma några längder :) Nästa gång får vi simma längder
före vi sätter oss i chill poolen.

nåja efter det så åkte vi raka vägen till frasses & beställde varsitt miniskrovmål + en smältost ofc.
fast inte Frida då hon tog sin favorit mangorajja eller mongorajja eller vad den nu kallas ;)

jessjess..och idag då, så har jag o Frida varit på våran morgon promenad med black&white...Robban&Nelly.

Saara-Maria skulle visst komma till stan senare & hon ville va med mig o Frida så får se vad man ska göra då.

Yesyes, ska ta och titta om det finns nånting att äta, haha tror jag slutade gårdagens inlägg med samma sak..
fast då vare ju frukost men nu äre lunch!! :D

men vi höres :) Tjao.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?