tidsfördriv

2009-03-31, 13:32:36 / Kategori: Allmänt
hittade frågor i Lindas blogg som jag tänkte ta & svara på.

Lovar du att vara ärlig? ja,det är jag väl alltid.

Du heter: Ann-Sofie Julia Nilsson.

Smeknamn: Ansa/Anza

Låt som när du är ledsen sörjer till?: orkar inte lyssna musik då
Beroende av: choklad..& att vara brun, det är så fult o va blek enligt min smak..

Vad tror folk om dig?: Jag säger samma sak som linda svarat"dom tror dom vet allt om mig"
Stämmer det?: haha långt ifrån :)
Vad får du oftast komplimanger för?: kommer inte på nå nu, men typ att jag är bra på dansa..

Vad säger du för att imponera på någon?: Hey, how u dooiiin ;)??? HÄRMAR *joey* från vänner..haha.
Hur imponerar man på dig?: Är man en ärlig person så imponerar man bra.
Brukar du skratta för dig själv?: det händer väl.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: okej kanske ingen bra ide
Var bor du?: hemma men snart Stockholm, vilken dag som helst :) ska bara boka en biljett.
Trivs du där?: alltså klart jag trivs här hemma i mitt hus, men inte i den här stan.
Äger du några converse: nej tänkte en gång köpa men jag insåg att dom inte var så snygga.
Sprit, cider, vin eller öl: förut hade jag sagt SPRIT,ÖL & CIDER..nu säger jag none, nu är det bobsaft som gäller.
Brukar du bli för full: aa det har jag blivit.

Är du allergisk mot något: Djur(fast har ändå en hund & det funkar skit bra),pollen,damm och sånt där skit.

Hur svarar du i mobilen: "Hallå" med lite finsk brytning dära..eller så säger jag"mmm?" det beror på vem som ringer.
Vad har du för mobil operatör: Halebop.

Vem ringde du senast?: Jani

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: inget speciellt.

Antal timmar sömn inatt: 4 max.
Sov du ensam: nej.

Brukar du komma i tid: Jag brukar oftast komma i tid till skolan men jag är inte så brydd om jag inte kommer i tid, det är annat när man börjar jobba..då måste man vara i tid.
När mår du bra:  Nä'r jag dansar, är utomlands..

När blev du fotad senast:  när jag tog fotot till körkortet.

Hur känner du dig nu: väldigt förvirrad, fattar ingenting just nu.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart,grått,brunt,inte vet ja..det är så olika,..kan ha nästan alla färger..

Vad tycker du om fötter: inget särskilt..

Vad saknar du: att jag var 5 år gammal igen.

Hade du en bra kväll igår: nej det hade jag ej.

Favorit dryck på morgonen: oboy.

Rakar du benen: nej, har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det(då jag har ljusa & korta strån..dom syns knappt)..endast om dom börjar likna pizza bagarnas armar..

När brukar du oftast gå och lägga dig: olika..nuförtiden sover jag ingenting nästan.

Är du blyg?: jo det är jag till okända, men till mina vänner så pratar jag för fullt.

Sysslar du med någon idrott: Nej...eller jag gymmar..och promenerar med hunden varje dag om det räknas!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ingen aning vad jag ska tro
Har du spytt offentligt: jo

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jag skulle nog byta ut min hjärna.
Är du nöjd med ditt liv: inte hittills..men ska försöka fixa.
Är du bortskämd: Neeejj,har varit..förut.
Vad gör du i morgon: Imorgon är det onsdag? jo..då blir det o gå till ams har möte.
Vad längtar du till?: Tills jag får veta svaret!!! så jag kan flytta :)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja jag har väldigt underbara vänner.
Vad använder du för shampoo?: Loreal,fructis,Matrix, björn axen,dove..typ det :)

Hur gammal är du: 18 fyller 19 1 Juni.

Tycker du om någon just nu: Men jaaa

Gröna eller röda äppeln: inte spelar det någon roll..kanske grööönaaa..dom ser fräschare ut.
Vilken tid gick du upp idag: mamma tvingade upp mig kanske halv 11 tiden eller nå sånt..

Har du sovit i din egna säng inatt: Jess..

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta:  Ja, om det inte var okej så skulle inte människor kunna gråta.

När grät du senast: idag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: nå det är ju inte så mycket pengar..
jag vet inte riktigt..spara och fundera vad jag skulle kunna köpa med dom.
Bär du glasögon eller linser: Näe.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej screw it, fast dom håller ju bättre iofs men spela roll..hittar man "inga märkes kläder" som är skit snygga eller nå klart man köper dom..

Har du piercing: Nej, hade i ögonbrynet men tog bort det i höstas typ..

Vill du gifta dig: Jadu vi får se.

Vill du ha barn: Kanske någon dag..

Solar du ofta: njäe faktiskt inte, orkar aldrig ta mig till solariumet..annars skulle jag nog sola ofta!

Är du bra på att laga mat:  Nå helt okej!
Är du flygrädd:  Japp..jag tvingar mig själv o flyga men när jag väl sitter i luften så sitter jag o tänker hur det är när man kraschar ..och jag tänker mig en bild hur alla får panik och vadfan jag skulle göra om det hände..jag skrämmer upp mig själv så smart som jag är!
Hur vig är du:  haha nå inte alls

Är du musikalisk?:  Nå jag gillar att sjunga, jag har spelat gitarr förut..så sådär.

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, saft.

Vilken är din favoritglass:  Allt med choklad...mums :)
Tror du på ett liv efter döden: Ja, men jag hoppas att det inte finns liv efter döden.

Tycker du om sushi:  Aldrig smakat så vet inte.Men har lust o prova..
Vad äter du helst när du ser på film:  Beror på ..om jag är hungrig, så kanske mackor? ..eller kanske godis o chips eller popcorn..det beror helt på vad man är sugen då.

Har du tandläkarskräck:  Nepps :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.

Vilken ögonfärg har du: Blåa.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: men ja.

Biter du på naglarna: Nepps..lärde bort mig det när jag var yngre som tur var, men jag brukar klösa sönder dom ist..

Röker du: aa tyvär, och det vill jag & ska jag sluta med.

Hur ofta tränar/motionerar du: ganska ofta. 
Senaste låt du hörde: nån finsk på radion i köket...la inte den på minnet..

Anza

Ändrade planer angående med flytten till sthlm, går färdigt skolan först! sen drar jag.



2009-04-02, 22:24:46 URL: http://anzaaah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?