Jippi not!

2009-11-20, 12:34:13 / Kategori: Allmänt
Jag fick feber igår o hade värsta yrseln och nyste hela tiden..
och idag mår jag fortfarande dåligt tror jag har lite feber just nu också, har prov om några timmar då jag ska stå och SMILA och PRATA framför hela bussen, jag måste komma ihåg allting utan papper denna gång,

yeeeyy..jag är helt borta i huvet så vi får hoppas det går bra : )

Men jag gjorde iallafall bra ifrån mig när jag pratade sist, fast då var det bara praktik.

alldeles snart ska jag äta lunch, väntar på jani o kanske grannen också..en galen norsk granne,
jävligt rolig är hon, jag kan inte sluta skratta åt henne :D

Yes, nästa vecka på TOrsdag har vi en helt ledig dag och då ska jag åka med Sofie till Barcelona city o shoppa,
hon har en kompis som bor i spanien som kanske skulle följa ..får se =)

Jag hinner tyvär inte lägga in bilder nu, men för er som är nyfikna så kolla på facebook har lite bilder där.

Det är fint väder idag här soligt o skönt :)
men nu måste jag gå
Puss o kram :) ha det bra!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?