Goddag!

2010-04-28, 16:56:06 / Kategori: Allmänt

Heeeejj!
Har just fikat,muffins och kaffe.
dock har jag själv inte druckit kaffe, men dom andra gjorde det.

Mamma och Leif for iväg dom skulle till Raija och Sören :)
sen åker dom till crete.

Jag har inte haft tid att skriva jag är tyvär en av dom som har ett liv!;)
, men jag och älskling och Madde var o tittade på valpar.
fastnade för en liten söt rävunge, eller han såg ut som en räv :) så söt.
kanske blir våran ;) det får vi se.

Jani och jag har storstädat idag innan folket kom och sen tvättat lite kläder och så :)
till helgen blir det smörgåstårta och sima!! ..hehe.

ska visa vad jag köpt för kläder/skor sen var tvungen o handla lite,jag har mycket kläder men jag använder inte dom..det betyder att det är dags att rensa..kanske borde ha en loppis på bloggen? :)

får se!

Nu bråttom , ungarna tjatar. puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?