cheeeeez

2010-02-05, 18:24:30 / Kategori: Allmänt

Idag har Sofia & Benjamin, johanna o jens kommit..kulkul =)
håller på att bränna Madagaskar som jag ska kolla med barnen sen.

Jani och jag har köpt ett köksbord idag, ett svart ;) med stolar ofc..kommer passa fint till vårat kök. =)

sen var vi in på ikea o köpte nödvändiga saker som diskställ och bestick lådor.
Igår bakad jag jordgubbscheescake ocksåå...nami..sen har vi köpt godis till ikväll...
godis o alkohol ( MAYBE ) ...johanna o jens ville ta några öl så får se vad man gör,
tänker iaf mänkka godis med barnen o se film!

åker troligtvis hem till Luleå imorn..både jag o jani vill dit!!o fixa massa o bara vara där.. :)
Har letat efter en jacka också hela dagen men dn var slut..måste kolla om jag hittar den i Luleå
jag o syrran gjorde ett byte, hon tog min svarta jacka ( som ärför lång på mig) och jag fick pengar till en ny ;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?