Im gonna fix it

2010-02-11, 21:34:51 / Kategori: Allmänt
Idag var jag och M o solade på morgonen, skönt med lite färg..sist vart jag väldigt brännd,
men nu vart det bra..jag tyckte detta solariumet var bättre än dom 2 enda som finns i Hpda faktiskt.

jessjess, jag har faktiskt inte gjort så mycket mera..städat här hemma, börjar snart se bra ut!!
sedan har jag sålt lite grejjor..så snart är jag riiik ;)
 haha nejmen känns alltid roligt när man får sålt nånting man inte har användning av.

Sedan har jag fixat en tid till nästa vecka till Norrbottens bästa salsa lärare som jag ska börja hos,
måste ju få göra det man tycker om annars blir man ju galen.

som sagt ska jag bli ett pro! ;] thats the dream!

Prom'
gud vad tiden går fort, snart är det dags för 91ornas bal..
jag kommer ihåg min bal,
det var riktigt kul kväll :)


Nu ska jag göra nåt annat, måste upp tidigt bl.a för att honey ska på intervju.
Puss ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?