Lördag!

2010-02-13, 13:51:48 / Kategori: Allmänt

Hej allihop!
eller rättare sagt godmorgon för er som är bakis hihih..
jag är inte bakis skönt som tusan :)

Man kan posa i en morgonrock också utan smink eller något onaturligt alls
..i welcome you,this is the morning outfit.

Hahah jag tittade på Tim gunns guide to style eller nåt liknande..fyfan vilken b0g!
programmet handlar om att man ska ändra klädstil och idagens var det en tjej..
Det är lite komiskt att man ska ha en outfit för varje sak man gör,
han hade valt en "dog walking outfit" ..kan man inte gå ut med sin hund med samma outfit man har under dagen?

dagens samhälle är så roligt! ..så jag välkomnar mina nya outfits här i bloggen, ni ska få se sen ..
min bio outfit,min morgon,lunch och middag outfit.
Sedan kanske en kvälls outfit..
sen måste det ju finnas en salsa outfit när jag ska o dansa,
en bad outfit m.m!
kanske egentligen en outfit för att köra bil också?
vad tycker ni?? haha..guud.
eller om jag överdriver lite och gör en 'one minut outfit'

Jag ska berätta lite om Fredagen igår då :)
Jag och älskling åkte ju till Haparanda för att:
Vi firade Madeleine, min kära vän som fyller 20 år på alla härtans dag-v-
jag,emilia och Madeleine då(!) var ut på krogen och vi hade kul, träffade folk osv..
synd att dj'n sög! men annars så vare trevligt :) hade mkt o prata om osv.

Madde undrade om jag o jani ville hänkka på idag med, men jag funderar om man ska avstå?
jag fattar varför madde firar..hon fyller ju 20, men jag fattar inte annars att man ska supa på alla hjärtans dag ..
okej det är imorgon men ändå, jag tycker man ska va med familjen :) nära o kära.

Jess, imorgon ska jag skriva Grattis till madde för det är då det är hennes riktiga födelsedag!
hon ska få en very own special side here on my bl0g:P

jaja nu svammlar jag här bara, ska ut o promenera med älskling o föra ett ljus till kära Jormas grav.

kan visa senare gårdagens fest outfit för nu jävlar kommer det outfits bilder hit som jag nämde där ovanför!

Adios!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?