Positive mind

2010-02-25, 21:09:08 / Kategori: Allmänt
vill bara påminna er om att :
Om du hela tiden är positiv så kommer du dra till dig liknande människor.
 Negativa människor kommer inte känna en dragning till dig för du är inte på deras nivå längre.

alltså är det viktigt att vara positiv även om det kanske inte känns alltid som att det går.

Ginaaa

kan vara sant faktiskt :P helis mamma som lärt mig att man ska tänka possitivt på allt !:)

å efter de har jag faktiskt börjat att göra de :)..



jo herre gud dagens happis bor förstår jag mig då inte alls på .. SUPER SUPER de är de enda alla har i skallen .. själv har jag nu varit nykter sen nyår å de är jag stolt över :) ska väl ta en ute kväll nu när man fyller år men sen efter de blir de nog till sommaren igen ..



jahaa men då är de ju ändå så att ni kan gå till varandra :)



2010-02-26, 11:15:44 URL: http://ginaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?