Semla dagen...men inte för mig!

2010-02-16, 23:01:40 / Kategori: Allmänt
Jag hatar semlor..yuäk.
Iallafall semlor med mandelmassa.

Idag har jag o älskling åkt hem från Hapitzu
sen har jag också vart o tränat med Madde..nu jävlar ska jag börja på riktigt!

som vanligt efter träningen fick jag sånt sug efter frukt, jag får alltid det.

Så tvingade med mig honey till ica så nu är våran kyl och skåp fulla med nyttiga saker..
juicer med bara frukter o fruktsocker o inget annat gojjs...

Hehe..ska snart ta en tallrik med musli o yoghurt! ;)
o titta på White chicks.


Har första gången provat Gainomax idag o jag älskade det =) riktigt gott..
men kom ihåg att ha i kylen för den är mycket mindre godare när den har stått i rumstemp.

Aja nu ska jag mysa o se film o mumsa på musli....

Tjao ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?