Godmorgon!

2010-01-25, 10:50:05 / Kategori: Allmänt
sitter fortfarand med sömniga ögon, men dags o stiga upp tyckte jani så han väckte mig :(
så söt han är som gjorde te åt mig,
ska bara vänta att det svalnar lite så dricker jag upp det och sedan ska jag springa på Crosstrainern.

Dagens planer ;
skriva ut mitt cv(bra o ha)
köpa strumpbyxor
ta en promenad med Frida

det är dagens planer hittills.

det ni ser på bilden är mitt framtida hemland!
ska komma dit en dag, måste iaf få prova hur det är att bo där.

Land som jag vill bo i:
Amerika,heldst Latin/syd eller Florida.
Spanien,södra ex:marbella osv eller Kanarieöarna.

Land/öar jag vill och ska besöka:
Afrika,Maldiverna,Singapore,Thailand,och såklart LATIN/SYD AMERIKA O FLORIDA la m.m,
Filippinerna,kina,japan,Egypten.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?