Godmorgon!

2010-01-16, 11:34:45 / Kategori: Allmänt

jag är på bra humör, synd att solen inte lyser annars hade det vart perfekt!
ska kolla hur kalltdetär ute, om det är under 8- så orkar man ta en promenad..
så skönt att få frisk luft.


Igår var jag o lilli o Frida , vi cruisade litegrann runt nyktra då.. :) o snackade o lyssnad musik.

just nu lyssnar jag på salsa musik o har svin lust o dansa så ikväll blir det att dra ut o dansa,
jag ska ut med Frida & Lilli, längesen det var så ska bli kul.


jag drömde inatt att jag var på ett ställe med syrran och Jani,där det var massa burar(små som akvarium)
där det fanns massa hundar som trängdes med varandra ..o jag ville bara rädda alla!
jag la koppel på alla stora hundar o alla valpar la jag i korgar o tog med dom...
nästan varenda hund var misskötta..pälsen hade växt framför ögonen o dom såg ingenting...

jag kommer ihåg när vi var i Barcelona så gick jag o Jani in för skojjsskull till en djuraffär..
jag gick in o kollade på alla små söta vovvar som var inne i små glasburar..
jag ville inte lämna dom dit, men var ju tvungen...det var skit jobbigt att se hur man behandlar djur
speciellt hundar o katter där usch...


Jag vet faktiskt inte om det finns i Sverige, Animal Resque? som dom har i USA,
jag skulle vilja jobba på ett sånt ställe o hjälpa alla hjälplösa djur och ställa idioterna till rätta.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?