my dream is to fly over the rainbow so high

2010-01-15, 10:53:13 / Kategori: Allmänt
Godmorgon era fjärtar...

jag har just vaknat o är svin trött, svårt o kolla med ögonen!
Im so excited,
vi har faktiskt nu fått hyres lägenheter på bra ställen så ifall vi inte köper så hoppas jag en av dom blir våran.

2 av dom ligger i Björkskatan och den ena på på Östermalm och sen har vi en i Tuna,
Dom ligger på rätt bra lägen allesammans.

i början gick det inge bra med hyresrätterna då fick vi dåliga ställen som Hertsön osv..och där vill man inte bo!
Menfårse, på Måndag ska vi iallafall titta på detdärsöta radhuset. :)

Om ni undrar varför jag & bejb ska flytta till Luleå helt plötsligt, när jag tjatat alltid om Sthlm eller utlandet osv.
Det är för jag vill finnas i närheten iaf ett tag till min mamma som haft det jobbigt efter Jorma såklart och sen vill jag finnas för mina 2 systersbarn Sofia & Benjamin.

Så varför Luleå? jo för att i Haparanda är arbetslösheten extra stor
i Luleå är det också svårt att få jobb men jag har kontakter som hjälpt mig så att därför blir det en sväng dit!
+ att där finns Norrbottens bästa latino lärare och såklart ska jag börja dansa salsa och det igen,
för what is life without dancing? och det finns tyvär inge bra här i Tornedalen.

jag har ju hela mitt liv på mig att uforska resten av världen :)
dessutom så är Luleå en helt okej stad, rätt mysig faktiskt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?